REKRUTACJA TRWA

REKRUTACJA TRWA

Zostały ostatnie wolne miejsca!

CZYTAJ WIĘCEJ
Zarezerwuj miejsce online!

Zarezerwuj miejsce online!

CZYTAJ WIĘCEJ
DWULETNIA SZKOŁA REALIZACJI DŹWIĘKU

DWULETNIA SZKOŁA REALIZACJI DŹWIĘKU

50 % rabatu w pierwszym semestrze nauki!

CZYTAJ WIĘCEJ

iStock 000001151490LargeWe wrześniu, wspólnie z magazynem "Estarada i Studio" zorganizowaliśmy na ich łamach konkurs.

Zadaniem konkursowym było przygotowane (zarejestrowane, zrealizowane, zmiksowane) nagranie wielośladowe audio o charakterze muzycznym.

Stylistyka i forma artystyczna prac była dowolna.

 

 

 

 

 

Na konkurs wpłynęło wiele zgłoszeń, więc wyłonienie zwycięzcy zajęło nam sporo czasu.

 

 

radoslaw

I miejsce
Radosław Sławuta
Uznaliśmy, że jak na tak "partyzancką" produkcję, to zdecydowanie najlepsza praca ze wszystkich nadesłanych. Wady są dość oczywiste i wynikające z powodów niezależnych od Autora produkcji: przegłuszone pomieszczenie i przeciętnej klasy perkusja sprawiły, że masywności brzmienia brakuje blasku. Ale mimo to udało się zrobić bardzo energetyczne i starannie wyważone nagranie w mocno garażowym klimacie, z zachowaniem wszystkich reguł profesjonalnej produkcji. Jedyne, nad czym warto byłoby popracować, to czasy obwiedni w kompresji wokalu. To pięta achillesowa w muzyce tego typu, ponieważ wykonawca w pierwszych frazach zawsze mocno atakuje mikrofon i uzyskanie odpowiedniego balansu między dynamiką tego ataku, a złagodzeniem efektu "uderzenia słuchacza w twarz" jest dużym wyzwaniem.

 

Piotr KilianskiII miejsce
Piotr Kiliański
Ładnie, czytelnie i precyzyjnie zrobiony miks, z poziomami dobrze dopasowanymi pod mastering. Instrumenty zachowują swą dynamikę, całość bardzo dobrze się komponuje pasmowo, z niczym nie przesadzono, ani niczego nie zaniedbano. Nagranie ma ewidentny posmak live, ale wynika to ze sposobu nagrywania. Uwagę zwraca umiejętne zastosowanie de-esserów i subtelne podejście do wykorzystania efektów. Być może w końcowej części warto przemyśleć proporcje chórków do głównego wokalu (te pierwsze sprawiają wrażenie pierwszoplanowych, a powinno być odwrotnie). W tej samej części uciekają też bębny, a kotły powinny tu zrobić największą robotę i chyba powinny być głębsze i ciemniejsze.

 

 

Nagrodzonym serdecznie gratulujemy oraz informujemy, że skontaktujemy się z nimi wkrótce w celu dostarczenia nagrody.